Kaksplus.fi
Sisällön tarjoaa Blogger.

Häähumussa


Tätä viikkoa ja lauantain h-hetkeä on odotettu koko kevät. Nyt se vihdoin koittaa ja hujauksessa kaikki on onnellisesti ohi ja hääparista tulee herra ja rouva. Olen kaasona ensimmäistä kertaa ikinä ja vähän jo jänskättää. Toivottavasti kaikki menee hyvin enkä esimerkiksi jäädy kesken puheen tai muutu punaiseksi ja hikiseksi tomaatiksi tai kaadu helmoihini.



En ole ollut häissä todella pitkään aikaan, viimeksi lapsena. Siksi oon ollut vähän kujalla kaikesta, mitä häissä tapahtuu, millainen on hääetiketti ja mitä kaikkea häissä pitää ottaa huomioon. Onneksi itse morsian on kaikesta ajan tasalla ja suunnitellut kaiken tarkkaan, niin meikäläinen on toteuttanut sitten hänen toiveita parhaani mukaan.


Nämä häät ovat morsiamen unelmahäät hienoine yksityiskohtineen ja puitteineen. Häitä juhlitaan Katajanokan hotellissa eli vanhassa vankilassa. On kyllä hieno ja mielenkiintoinen paikka! Mä yövyn hotellilla morsiamen ja toisen kaason kanssa jo perjantaiyön. Vietän siis lapsetonta omaa aikaa siihen asti, että muu perhe saapuu lauantai-iltapäivällä. Ihan mukavaa vaihtelua tähän arkeen. Lauantaiyö vietetäänkin sitten yö hotellissa koko perhe. Mä oon nykyään sellainen kotihiiri, että mua jopa mietityttää miten pärjään kaksi yötä poissa kotoa. Vanhaksi  (ja kotiäidiksi) kai oon tullut. Tiedän, että Natalie pärjää vallan mainiosti isänsä kanssa, joten siitä en ole huolissani. Joka tapauksessa odotan jännityksellä ja innolla viikonloppua. Blogi on nyt ollut vähän hiljaiselolla kiireiden takia, mutta ensi viikolla tulossa postauksia. Meidän päivittäisiä menoja ja häitäkin (jos ehdin?) voi seurata instassa kuvien ja instastoriesin kautta (@neannii).

1 kommentti

  1. Jeejee!! Ihanaa kohta se on menoa ;) kyllä se hyvin menee Nea! Ei kannatta suotta pelätä mokaamista. Kaikilla varmasti sanat takkuaa jonkin verran :D

    VastaaPoista